La Marihuana

aura_ganja
aura_ganja
vaig estaro fent al principi i no em servia de res, seguien en aument... ara mes que res el problema son les estisores, y qe tinc fulles que sestan posant marrons... molt raro tot... em tenen boja.
Marco M.grown
Marco M.grown
les tisoretes no fan res a la marihuana, pero normalment apareixen perquè hi ha massa humitat. MIra de no regar-les massa, nomes quan vegis que el primer centimetre de la terra està seca, sino no fa falta. Es millor quedar-se curt que passar-se d'aigua.
Marco M.grown
Marco M.grown
envia foto de les fulles aviam que pot ser...
aura_ganja
aura_ganja
però en floració es menjen els cogollos no? es el q em fa por... mmmm ara de moment sembla q no ni han... dema faré fotos amb la llum del dia, just avui les he girat, els i vaig donant voltes pq el sol dongui be a tots els costats, i buf... estan beeen maques, no molt grosses, però pinten molt be :D
Marco M.grown
Marco M.grown
Que va, les tisoretes no es mengen els cogollos ni la planta ni res. El que t'hauria de preocupar son els cucs del cogollo, que mosseguen les parts tendres de dins els cogollos i entre aixo i la humitat alta llavors es pudreixen els cogollos i els has de tirar. (És una plaga gairebé inevitable en exterior, el millor que pots fer es previndrela utilitzant el que et comentaré a continuació.
Marco M.grown
Marco M.grown
Per evitar que això et passi utilitza Bacillus thurgigensis, o BT, es una pols que venen a les grow per pocs diners que barrejes una cullerada o aixi amb un litre d'aigua i llavors tires la barreja amb un "esprai" d'aquests per mullar les fulles ( per sobre i sobretot per sota que es on ponen els ous ) i la planta sencera .
Marco M.grown
Marco M.grown
Aixi evites que la plaga aparegui i que si apareix sigui tan mínima que no et causi gaires problemes.

Aviam si poses unes fotos, jo estic ara nerviós per les meves que estan "abandonades" al bosc aviam com evolucionen.

Petons guapa.
aura_ganja
aura_ganja
no hi ha mostres de que hi hagin bitxos.. estic raalladisima, crec que san follat una :( els putos crios del meu poble, ja em van avisar q iavia algun mascle suelto x ahi, i una no començava floració, y li he vist com ouets... cabronasos.
aura_ganja
aura_ganja
posariaa mes fotos però sq el meu movil es patètic de camara i es veuen fatal. si fa falta aqet finde li demanaré al xurry qe faci alguna foto amb el seu mvl.
Marco M.grown
Marco M.grown
En teoria siguin molt satives o indiques les dues haurien d'estar en floració. Lo que se les hagin follat es possible però poc probable, la gen ja no planta regulars, nomes feminitzades. Aviam les fotos, com estan...:)
aura_ganja
aura_ganja
en el meu poble els putos crios han plantat mascles, he tingut qe maatar una... era hermafrodita...
Marco M.grown
Marco M.grown
hahaha ja els pots espavilar a tots als nens aquests, que sino cada any putejaran a tothom qui posi algo.

Benfet, son lo pitjor. Era de feminitzada suposo la hermafrodita oi? Normalment les feminitzades donen mes problemes d'hermafroditisme, les regulars poques vegades.
aura_ganja
aura_ganja
sii, feminitzada. Ara estic putejadisima, m'acaba de aparèixer aranya vermella. Jo que no he fet servir químics, i dema em toca visita al grow...
aura_ganja
aura_ganja
sii, feminitzada. Ara estic putejadisima, m'acaba de aparèixer aranya vermella. Jo que no he fet servir químics, i dema em toca visita al grow...
aura_ganja
aura_ganja
sii, feminitzada. Ara estic putejadisima, m'acaba de aparèixer aranya vermella. Jo que no he fet servir químics, i dema em toca visita al grow...
-