Asturianos por el foro?

karnab

Semilla
4 Agosto 2005
89
0
0
50
EN EL 7º CIELO
karnabforo.crearforo.es
...menos mal...ya me creia yo q no habia ningun asturiano por aqui,.......


.....¿como vais.?.....yo soy de Gijon...

...un saludo..

Karnab

:wink:
 

balkin

Semilla
21 Enero 2006
4
0
1
Si que ay Asturianos

Yo creo q ay Asturianos asgalla x aki ehh, jeje, se ve q va bien lo del fumeteo, Asturies ye verde cmo la Maria. Enga un saludo pa todos. Puxa Asturies!!!
 

7rayos

Semilla
26 Septiembre 2005
1.764
14
0
ventana o pasillo
Tabe yo l'otru dia por Cimaevilla, ¿oíste? y díjome un culomollao que esti añu van a reventate los güeyos de la pila yerba que va ponéi, padentro y pafuera. Los xixonudos tién fama de plantáilas, y con esus montes y esa tierra que se te cae un duru y sale l'arbol de los billetes, ye pecau no plantála. Pero fai falta un astur pa facei un fíbridu de bubelgún y fabes de Pravia, bien regau con sidriña, pa que salguen semilles falamponas, o.
Y esu que aunque yo soy cazurru, paséme media vida oyendo gaites, ¿oíste? y esu que aunque digo que soy cazurru, de namás pasas Tarna, vivo en el sur pero tráxeme un asturcón que yen los caballinos más valientes pa la montaña. Aunque llevo munchos años estraviau de la tierriña, entavía me sale el mesiu como si escanciau. Puxa Asturies roxa y dixiebra, ye la tierra más perguapa del planeta.
 

7rayos

Semilla
26 Septiembre 2005
1.764
14
0
ventana o pasillo
Olvidába decir que he visto un anuncio en este foro ofertando en traspaso La Casina de la Yerba, que creo que es el último growshop que queda en Oviedo. Lo digo porque no es bueno que se cierren este tipo de negocios, dan normalidad al asunto y lo mismo alguno de vosotros anda buscando algo así, pero no es publicidad encubierta ni me llevo comisión, que yo a los que lo llevan no les conozco ni nada, eh? Eso.
 

Trujas

Semilla
20 Febrero 2006
320
1
0
Under bridge
Yo soy practikamente Asturianoooo solo k vivo en Santander . Toda mi infancia la pase en Llanes, y siempre que puedo marxo xa Asturies. (y en Septiembre - Ocubre no falto xa recolectar uns monguis... xDDDDD) :lol:
 

Natxitu

Semilla
30 Marzo 2006
7
0
0
Asturies Paraisu Natura
Un más que sumase prestosu a la llarga llista de asturianos n'esti llar....como diz el cartafueyu....Asturies Paraisu Natura....Asturies Paraisu Maria.

Puxa Asturies!!!
 

Trujas

Semilla
20 Febrero 2006
320
1
0
Under bridge
Si os fijais Asturias es la segunda provincia con mas gente en el foro!! los primeros son ls mayorkines!!

Si es k como dcia mi güelo Asturianos hay en todas partes!
 
-